Rám | Alloy 6061 |
Vidlice | RST Porter (60 mm) |
Velikost kol | 20" |
Motor | Bafang 250W zadní, s hall senzory |
Baterie | Levit ST 468 Wh (13 Ah) Li-Ion páteřová |
Display | Levit Codac LCD |
Dojezd | 60-80 km |
Řidítka | dural, vlaštovky 580 mm |
Představec | dural, skládací, výškově stavitelný |
brzdy | Zoom HB-875 (160 mm disc) |
Řazení | Microshift TS38-8 |
Převodník | Wheeltop (170 mm, 42 t.) |
Volokolečko | Kazeta S-Ride M200 8/11 - 32 t. |
Řetěz | KMC HV500 |
Přehazovačka | Microshift RD-M26S |
Ráfky | Remerx Dragon Line 719 dvojstěnné |
Pláště | Trayal D-73 20 x 2,25" (57 - 406) |
Náboj P | Formula DC-20LW |
Sedlovka | Spectro 34,0 / 300 mm |
Sedlo | Selle Royal Hertz |
Výbava | blatníky, osvětlení, stojan, nosič |
Hmotnost | 21,5 kg |
maximální dojezd 80 km
průměrný dojezd 60 km
Elektrokolo je vybaveno baterií s výkonnými články s kapacitou 13 Ah, umístěnou za sedlovou trubkou, a zadním motorem Bafang s nominálním výkonem 250 W a maximálním výkonem 350 W (EU NORMA EPAC EN15194). Inteligentní SMART BMS systém v baterii umožňuje sledovat její historii a funkčnost jednotlivých článků. Podařilo se nám sladit software s fotodiodovým šlapacím senzorem tak, aby se maximálně využila kapacita baterie na co nejdelší dojezd. Fotodioda umístěná ve šlapacím středu vysílá signál do řídící jednotky v závislosti na otáčkách středové osy. Tím šetří baterii a optimalizuje výkon motoru.
Příslušenství:
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.
Dojezd na plně nabitou baterii počítáme pro jízdu ve středně těžkém terénu a pro hmotnost jezdce 80 kg. Dojezd elektrokola závisí na různých faktorech: hmotnost jezdce a nákladu, fyzická kondice jezdce, styl a povaha jízdy, technický stav kola, teplota, směr a síla větru, výškový profil trasy a povaha terénu (hrubý povrch, kopcovitý terén, časté rozjíždění atd. snižují dojezd).
Dojezd může být vyšší při jízdě v lehčím terénu. Pro co nejvyšší dojezd doporučujeme přepínat jednotlivé režimy podle terénu a rychlosti jízdy.
28990 Kč